Interdobs en GB&SMITH sluiten een partnership om de Nederlandse SAP BusinessObjects gebruikers beter te bedienen

‘s-Hertogenbosch, 31 oktober 2016. Interdobs en GB&SMITH kondigen een strategische samenwerking aan voor de Nederlandse markt. Dit partnership stelt Interdobs in staat om de Nederlandse SAP BusinessObjects gebruikers te voorzien van services en tools ter optimalisatie van de administratie van het SAP BusinessObjects platform.

GB&SMITH biedt met haar 360Suite gebruiksvriendelijke oplossingen voor administratie, migratieprojecten en projectmanagement van de SAP BusinesObjects oplossingen. De suite is zeer toegankelijk voor beheerders en gebruikers en omvat onder andere oplossingen voor security management, back-up strategie, promotie management, auditing, regressie testing, simpele documentatie, compliance, bursting en publicatie, etc.

Leon Huijsmans, partner bij Interdobs: “Dit partnership met GB&SMITH geeft onze klanten toegang tot een hele nieuwe set services en tools waarmee men beter grip kan krijgen op de administratie van het BO Platform. Hiermee stellen we hen in staat om tijd en geld te besparen bij het beheren van de BO omgeving en gebruikers nog beter te bedienen.”

Florent Hu, partner manager van GB&SMITH: “Het combineren van de expertise en marktkennis van Interdobs met de GB&SMITH producten gaat ongetwijfeld leiden tot veel tevreden gebruikers in Nederland.”

interdobs-partnership

Over Interdobs

Interdobs bestaat sinds 2005 en heeft zich ontwikkeld tot de toonaangevende SAP dienstverlener op gebied van Business Intelligence, Datawarehousing en HANA. We bieden advies, beheer en projectondersteuning op de SAP producten voor data modellering, data analyse, rapportages, dashboards, predictive analysis en HANA. Onze consultants werken samen met klanten zoals bijvoorbeeld Achmea, Stedin, Rabobank, de Nederlandse Spoorwegen, AkzoNobel, en de Ministeries in Nederland. Daarbij kiezen we bewust voor een persoonlijke benadering met oprechte betrokkenheid om de lange termijn relaties te borgen. Het vakmanschap van onze consultants gecombineerd met de juiste aanpak en mentaliteit maken hierbij het verschil.

Interdobs is SAP (Silver) Service partner, SAP Recognized Expertise Partner in Business Intelligence, Datawarehousing en SAP HANA en werkt in die hoedanigheid nauw samen met SAP Nederland.

Over GB&Smith

GB&SMITH is een Frans software bedrijf dat in 2007 is opgericht door Sébastien Goiffon en Alexandre Biegala, twee gerenommeerde SAP BusinessObjects experts. Na ruim negen jaar van intensive groei en succes heeft GB&SMITH nu kantoren in Lille, Londen, Sydney, Montreal en Boston. Recentelijk is Denis Payre, mede oprichter van BusinessObjects, toegetreden tot de Board of directors van GB&SMITH. Wereldwijd heeft GB&SMITH ondertussen meer dan 500 klanten in 30 landen met 1.000.000 gebruikers.

Voor meer informatie: http://gbandsmith.com/360suite