Optimize
Transform
Visualize
Interdobs de toonaangevende SAP dienstverlener op het gebied van Business Intelligence. Wij bieden advies, beheer en projectondersteuning op de SAP on-premise en de Cloud producten voor data modellering, data analyse, rapportages, dashboards, predictive analytics en HANA.
Optimize
Interdobs is als geen ander op de hoogte van de laatste stand van de mogelijkheden van de SAP Analytics software en Analytics roadmaps. In onze demo omgevingen experimenteren wij met de nieuwste versies en daardoor kunnen wij uit eerste hand vertellen waar integratie en content aanwezig is en waar nog verder doorontwikkeling benodigd is. Na het samen definiëren van de gewenste stip op de horizon stellen we een pragmatische roadmap op, waardoor de route voorwaarts en eventuele keuzemogelijkheden tussen optimaliseren of vervangen zich zullen openbaren. Interdobs staat voor u klaar!
Transform
Interdobs heeft zich als doel gesteld om u te helpen bij het maken van de juiste beslissing voor uw hele organisatie. Van BI Architectuur tot Analytics, van ruwe data uit uw systemen naar getransformeerde, geharmoniseerde en gevalideerde informatie in het Data Warehouse. SAP Data Warehousing is overigens allang niet meer het klassieke SAP BW van vroeger. Met alle nieuwe mogelijkheden om een agile data warehouse op te zetten, met ruimte voor continue (DevOps) ontwikkelingen, en een keuze voor techniek (BW/4HANA of het HANA SQL Data Warehouse), zijn de mogelijkheden voor uw transformatie eindeloos. Wij bepalen graag samen met u de juiste route!
Visualize
Interdobs realiseert op een methodische wijze de data visualisaties die het juiste verhaal vertellen om de vervolgacties in gang te kunnen zetten. We kijken naar ‘de vraag die achter de vraag’ en maken bij de realisatie gebruik van markt standaarden als HICHERT®SUCCESS en Stephen Few.
OPTIMIZE
TRANSFORM
VISUALIZE

IOI Loders Croklaan en Interdobs maken SAP “mobile” met de SAP Fiori Purchasing Applicatie

Aanleiding en business case

IOI Loders Croklaan wil graag standaard SAP functionaliteiten ontsluiten naar de eindgebruiker door het gebruik van SAP Fiori. Op dit moment worden er binnen IOI Loders Croklaan nog geen SAP processen ontsloten naar mobile devices. De wens is zoveel mogelijk gebruik te maken van de standaard SAP oplossingen en te starten met het Purchase Approval proces in combinatie met SAP Fiori. Samen met Interdobs heeft IOI Loders Croklaan laten zien dat het Purchase Approval proces sterk vereenvoudigd wordt met het gebruik van SAP Fiori.

Business Impact

Belangrijke voordelen van de Fiori applicaties zijn de eenvoud van de applicaties waarin alleen de noodzakelijk data aanwezig is en het feit dat de applicaties op rollen zijn gebaseerd. Een inkoper ziet alleen een applicatie voor inkoop en kan tevens alleen maar orders goedkeuren die binnen zijn gebied vallen.

Geert Bouman, CIO bij IOI Loders Croklaan: “Samen met Interdobs hebben we in korte tijd een SAP Fiori proof of concept gerealiseerd. Hiermee heeft Interdobs laten zien dat het SAP Purchase Approval proces in korte tijd mobiel te maken is met een zeer gebruiksvriendelijke en mooie user interface (UI). Hiermee is de basis gelegd om nog meer app voor onze SAP processen uit te rollen binnen ons bedrijf.”

Ook uw SAP processen vereenvoudigen en mobiel maken ?!

Neem contact op met Rob Huisman of laat uw gegevens achter via ons contactformulier.

IOI Loders Croklaan

Over IOI Loder Croklaan

We are a downstream processing division of IOI Group, one of the world’s largest vertically integrated palm oil producers. We develop specialty oils & fats primarily for the food manufacturing industry around the globe, ranging from bakery to confectionary to infant nutrition. Our focus is creating tailored offerings for customers, wíth customers. We leverage our responsible supply chain with operating excellence to create optimum value. All of this is complimented by our R&D and application leadership.

Meer informatie is beschikbaar op: europe.croklaan.com

Over Interdobs

Interdobs bestaat sinds 2005 en heeft zich ontwikkeld tot een toonaangevende SAP dienstverlener op het gebied van Business Intelligence. We bieden advies, beheer en projectondersteuning op de SAP producten voor data modellering, data analyse, rapportages, dashboards, predictive analysis en HANA. Daarbij kiezen we bewust voor een persoonlijke benadering met oprechte betrokkenheid om de lange termijn relaties te waarborgen. Het vakmanschap van onze consultants gecombineerd met de juiste aanpak en mentaliteit maken hierbij het verschil. Interdobs is reeds lange tijd SAP Service Partner, SAP Recognized Expertise Partner in Business Intelligence en Data Warehousing en werkt in die hoedanigheid nauw samen met SAP Nederland.